מון פלטין מוצרי שיער

מון פלטין מוצרי שיער [אפילו שיש מאות חברות לטיפוח שיער בחרתי דווקא במון פלטין]


אני בטוח שאתם יודעים שהיום לכל בעיה בשיער יש פתרון וכל חברת קוסמטיקה ויפוח כבר מציעה לכן (או לכם, אני לש שופט) פתרון לאותה בעיה.

אם יש לך קצוות מפוצלים יש לך פתרון מהרבה מאוד חברות ומותגים מובילים שיתו לך פתרון לקצוות מפוצילם ועל הדרך לא רק מטפל בקצוות מפוצלים אלא גם מזין את השיער ועושה לך מסאז' בקרקפת ולא פחות ולא יותר גם מנקה לך את הבית, כן רק תמרחי ותראי איך הוא מתחיל לנקות תריסים לבד (השיער שלך או החומר מה שבא לך)

תמונה של שיער עם קצוות מפוצלים [הגדלה מיקרוקוספית]

אז איך זה שיש לנו כל כך הרבה חברות ומותגים לטיפוח שיער ?

תשובה פשוטה ואני יכול לסכם אותה במילה אחת :

כסף

הרי ברור שתעשיית טיפוח השיער היא תעשייה מאוד פורחת, אם נעשה סיבוב אצל כל מעצב שיער תראו יש שהוא יעידף לעשות תסרוקות לנשים ולא להתעסק בתספורות של גברים.
אם על תספורת לגבר יגבו בער 40 ש"ח למה שנקרה "עיצוב שיער" (זה נקרא עיצוב שיער כי זה לאישה ולא תספורת) יגבו גם עד 400 ש"ח, כמובן שיש את הספרים המגזימים שיגבו יותר ויש מי שמוכנות לשלם את המחיר הגבוה הזה עבור תספורת.


וא תעשיית השיער כמו שאתם שמים לב, בעיקר לנשים מגלגלת הרבה מאוד כסף ואין אחד שלא ירצה לנגוס באותה עוגה טובה טעימה וגדולה.
שיער הוא אחד הדברים החשובים גם שמושכים את הגבר לאישה והרבה גברים יעידו שהשיער יש לו משמעות רבה מבחינת המראה אצל האישה, יש כאלו שלא יכולים לסבול בלונדיניות ויש כאלו שתלתלים זה הדבר שהכי עושה להם את זה, אז לשיער יש חשיבות מאוד גדולה ולכן נשים עושות מאמצים רבים להשקיע בשיער וחשוב להן לשמור אותו בריא.

אבל האם באמת אותם מוצרים לשיער עובדים ?

יש מוצרים שעובדים (אין ספק אחרת התעשייה לא הייתה ממשיכה להתקיים) זה מתחיל במסכות לשיער ומגיע גם למצב שכל אחת יכולה לעשות לעצמה טיפול בבית בצורה מקצועית כמו במספרה.

אבל המוצרים האלו בשימוש נכון ומדוייק יכולים להביא תוצאות.

סט טיפוח מבית מון פלטין
אז יש המון חברות ובינהם החברה שעילה אני הול להתמקד ובמהלך הפוסטים הבאים אסביר בדיוק לה בחרתי דווקא במוצרים מבית מון פלטין Mon Platin כי להם יש את המוצרים הכי נוחים לשימו וגם מהסיב שאם טעיתם בשימוש עדיין התוצאות יהיו מורגשות אבל בשביל תוצאות מעולות כדאי להשתמש נכון ואסביר שלב אחרי שלב איך להשתמש בכל מוצר.



פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תעשיית מוצרי השיער

כי מה שכולם יחפשו זה רק מחיר זול