תעשיית מוצרי השיער

האמת שהעפם החלטתי לכתוב על תעשיית מוצרי השיער שכבר הפכה להיות סוג של טירוף בעיניי בקצב הצמחיה שלה, אני רואה כל כך הרבה חברות וכל כך הרבה מותגי שיער שאני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל.

אולי כדאי שאתחיל מההתחלה

אז קודם כל ההתחלה אומרת דבר כזה, תעשיית עיצוב השיער לדעתי אחת התעשיות הכי לא מובונת שיש, וזה לא רק בגלל שיש לי קרחת, גם כשעוד היה לי שיער זה היה מסתכם בקוצים פשוטים וזהו.

והכי עצוב זה כשאני רואה נשים יושבות שעות במספרה מוציאות מאות שקלים אצל הספר שלהם וכאילו כלום לא השתנה הם עדיין עם שיער רגיל כמו שזה לפני כמה שעות שהיא רק נכנסה למספרה.

אז נכון יש כאלו שיגידו שבהחלט יש שינוי ובגלל שאני לא הכי מבין אז גם בטח לא כל כך רואה אותו, אבל האמת שאני אישית לא רואה שינוי ואני לא מתבייש בזה.

אז למה אני כל כך נגד כל העולם הזה של מוצרי שיער,

קודם כל כי חברות הקוסמטיקה הבינו שמרוב שהתעשייה הזאת כל כך רווחית הן אפילו עשו לעצמם בתוך המותג של החברה עוד מותג שונה לגמרי.

למה הכוונה :

חברת לוריאל שכולנו מכירים כחברה שמשווקת מוצרי שיער, יש לה גם מגוון גדול ורחב מאוד של מוצרים החל משמפו ועד לקרמים ומסכות לכל של שיער, הוציאה מותג שיער חדש שנקרא קרסטס והוא בדיוק אותו מותג.
אז מה שחברת לוריאל עשתה הוציאה עוד מותג שיער חדש והיא הפכה להיות סוג של מותג יותר יוקרתי מכל המוצרים שיש לה בנוסף ישנם מוצרים אחרים אבל יותר יוקרתיים.

אז מותג קרסטס לא סתם הופך להיות סדרת היוקרה של לוריאל אלא הם שמו לעצמם לדגש להיות מותג יוקרתי אבל במחיר שכל אחת יכולה להרשות לעצמה.

אז מה בעצם קרה, יצרנו עוד מותג שונה לגמרי (כאילו אין לנו מספיק מותגים) ואז הנה הגיע אלינו עוד מותג.

ובתוך כל העולם הזה חברות הקוסמטיקה עושות לא מעט כסף הן כבר צברו ניסיון הן יודעות בדיוק איך לשווק את המוצרים שלהן בצורה נכונה וכזאת שתניב להם לא מעט רווחים, הן כבר מכירות כיצד לייצר את המוצר ואיך לארוז.

הכל כבר מוכן להן כל מה שנשאר זה רק להמציא שם חדש למותג לרכוב יחד איתו על המותג הקיים ולהגיד עוד מוצר מבית החברה הגדולה ביותר לייצור מוצרי שיער.

או במילים אחרות כמו שחברת תנובה תמציא חברה חדשה לחלב ותקרא לו תנובו ואז תוציא מותג חדש, הרי ברור שאם תנובה תקרא למותג החדש שלה תנובו ותעשה כמה פרסומות ותגיד שמדובר במוצר הפרימייום שלה הרבה יעדיפו לרכוש בעלות מעט יותר גבוה של עד 10% את המוצר שנחשב ליותר טוב ויוקרתי ולתת לילדים שלהם חלב יותר בריא ויותר מזין.



פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כי מה שכולם יחפשו זה רק מחיר זול